Första för mig

Är det någon mer som är trött på storstadens överdrivna mängd av stressade människor? Okej att sitta och mysa på kajen men när det kommer till presentshopping och man inte har en aning om vad man ska köpa och fantasin ligger begravd på någon annan planet, då är det lite mer pain..

Av alla timmar i stan hittade jag en handduk till min kära vän där det stod: "För musen och det som är under blusen". Yey..ungefär som förra året dårå, då blev det toapapper föreställandes 1000kronors sedlar. 

cam

Kommentarer
Postat av: Parisa

Jag anar ett tema...Buttericks? Det finns fler stores Milla.

2008-04-25 @ 23:00:48
Postat av: EVELINA

det är jobbigt att vara i stan när det är så mycket stressade människor :S

2008-04-26 @ 01:08:03
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0