En illa efterlängtad rapport.

Ingen femma idag.Däremot ett väldigt välkommet besök av Gustav Vasa och hans vänner på kontot. Det slår inte fel, speciellt inte just nu.

På vägen in till stan fick jag sällskap av två turrar i skjorta med uppvikt krage och pullover, för mycket grejer i håret och alldeles för mycket rakvatten. Jag är ju lite småsjuk så när dem kom in fick jag svårt att andas. Så illa. Det luktade inte ens gott.

Som om det inte vore illa nog med att en av dem - eller båda - luktade starkt, så pratade dem om bilar. Turrar och bilar. Mindervärdeskomplex och avbetalning.

"Jag var med brushan igår och kolla bilar. Mazzerratty, Feerarry, BM"double-v" å du vet. Jag sa, köper du feerarry du ser aldrig igen. ja zvver."Har dem inte restriktioner på vilka som får köpa Ferrari?

Väl inne i stan insåg jag att jag suger på att handla grejer. Jag kan inte tänka långsiktigt. Men jag skulle möta min pappa för att äta middag så jag kunde inte bara fly hem igen. Jag gick upp i Topshop Drottninggatan, satte mig i ett hörn och lyssnade på musik och läste tidningar i en timme. Det bästa i livet är gratis.

Parisa - jag hostar äggulor. Man kan aldrig ha tre likadana bokstäver på rad.

Kommentarer
Postat av: Z

ParisA!!



Detta scenario utspelar sig 1 år framöver:



jag drömde om dig! drömde att du satt med din cykel utan för VÅR balkong och berättade att du behövde den för att du skulle åka till Tennesse för att utbilda dig till diplomat!



/z

2008-08-28 @ 07:56:36
Postat av: Parisa

Håll tummarna!

2008-08-28 @ 08:00:14
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0