Halshuggen



Mitt fina bokslukarsudd är halverat. Min lilla glasögonprydde plugghäst som jag fick av Madelene och Camilla har blivit halshuggen. Det här ser jag som ett dåligt omen. Den gummibaserade flickan representerar mig och nu är hon halshuggen. Det bådar inte gott.

Det finns två möjligheter. Antingen så betyder detta att skoldelen av mig är amputerad eller så betyder det att jag kommer bli halshuggen. Vi får vänta och se.

Parisa - Det var en mörklockig, något asocial kille med långa armar som gjorde det. Hans armar behövde få utlopp för all sin kraft på något sätt och så valde han bokslukarn. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Katie

Tack! Det var riktigt roligt! Ja, det var ungefär så jag tänkte igår. "12% det är bara att köra på´".

Du förgyllde min dag!

2008-08-28 @ 16:12:21
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: linn

du presenten var från mej också :P

2008-09-07 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0