Ryck. Ryck!

Idag är min sista sommarlovsdag. Jag börjar trean imorgon och nästa sommar blir då inget sommarlov utan arbetslöshet. Jag har tänkt jobba ett år efter och sen börja plugga igen, mest för att få ha sommarlov. Inte så mycket för att kunna få ett bra jobb och så där, utan sommarlov.

Hur ska jag då spendera min sista dag? Jag ska tvätta och städa. Jag kommer att slappa något otroligt med den sortens aktiviteter när skolan börjat så jag kör en sista ansträngning innan jag lägger det på hyllan, för att lätta mitt samvete. Jag lovade pappa att vattna blommorna också meen jag sa ju att jag skulle gå och lägga mig tolv idag så. Vi får se hur det blir med blommorna.

Parisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0