The Legend of Ron Burgundy

Idag sitter jag hemma och snorar, ojar mig över att jag har ont i örat och dricker te. Jag vägrar skriva té, alternativt teh. Te, heter det.

Jag tänker titta på Anchorman, därpå The Days of Our Lives vilket är obligatoriskt vid hemmavistelse, det vet ju alla. Det jag äter är varma mackor och grönsaksbuljong, nudlar vore idealiskt men orkar inte gå och köpa på mig ett paket. Räknas grönsaksbuljong som mat? Det är gott, iallafall. 

Nämndemannen som har avgått ur rättegången kring Arbogamorden, är det en kvinna? Av någon anledning så är jag helt säker om det, har dem ens sagt något? Jag kanske bara antar att det är kvinna som gör bort sig så och då behöver jag terapi. 

Parisa - 4 äggulor på en halvtimme. Eskalation, heter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0