Utnyttja inte det här tillfället

Imorgon kommer jag att åka till Arlanda tidigt, tidigt. 3 timmar inna planet mot New York lyfter, jag säger mot för man vetifan om det kommer fram eller inte. Som tåget mot Norsborg, halvvägs i Sätra kanske de får för sig att tåget "går ur trafik". Nu får vi hoppas på det bästa iallafall, det står inga perronger ute i Atlanten med svettiga, trånga ersättningsbussar.

9 timmar ska jag spendera med ca 300 andra personer. Jag ska kolla på film, påbörja och läsa ut en ny bok (precis klar med "Tyskungen" av Läckberg, den var grym), äta taxfree-godis och äcklig flygplansmat och kanske, kanske sova en stund. Jag är inte så rädd för att krascha och dö, egentligen. Jag har för mig att risken - chansen? - inte är särskilt stor så jag vill bara få några saker skrivna ifall att.

Jag vill be om ursäkt till alla som jag kan ha sårat, medvetet eller omedvetet. Jag var en riktig ragata när jag var yngre, speciellt under högstadietiden. Om någon tycker att jag är det nu så kan jag säga att jag inte håller med. För tre-fyra år sen hade jag något emot allt och alla, nu i efterhand tror jag att jag njöt lite av det så som jag höll på. SÅ! Om jag har sårat någon det senaste..året så har det inte varit avsiktligt. Punkt.

Jag älskar mig familj över allt annat och på min funeral skall det spelas en riktig höjdare. Go' vänner, om jag ryker blir det ju ingen 18-årsfest, men hallå. Tror någon att jag hade fixat det ändå?

A, min treårige lillebror är ett geni. Kan vara den mest intelligenta människa jag någonsin har stött på.

Jag fruktar den amerikanska tullen som behandlar mig som en brottsling. De kan inte göra mig någonting eftersom jag inte har gjort någonting men jag känner ändå av en molande värk i magen.

Parisa - Vi ses om två veckor, I'm shitting you. Vi kollar på TV, en tjej hör folks tankar. Pappa säger "Tänk om man kunde tänka bensin och så skulle man vara tankad". Hohooojaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0