I valet och kvalet

Efter att ha sett på två EM-matcher i rad, förtärt en ansenlig mängd mjöd finner jag mig i min broders säng ätandes en knäckemacka med avocado och örtsalt och smuttandes på grönsakbuljong. Jag ska alltså titta på film. På fultank. Den bästa sortens film.

Valet står mellan Be Kind, Rewind och 27 Dresses. En är rolig på samma sätt som Släkten är värst, dvs panikhumor när man gör bort sig. Den andra är förutsägbar men lättsmält.

Jack Black eller Katherine Heigl. Hysteriska skrattanfall alternativt gråtmilda scener med stämningsfull musik.

Vad kan jag tänkas välja?

Parisa

Kommentarer
Postat av: Pujas iranska hemmafru

Uppdatera!

2008-06-11 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0