Idag

Okej, idag vi Jensen Summergames i skolan. (Jensen försöker vara internationellt, jag vet). Det går ut på att alla Jensen skolor har en idrottsdag tillsammans på Gärdet, där vi tävlar mot varandra i klasserna. Jag hoppas att det går bra för mitt forna Spettan.

Själv är jag nämligen hemma i Bålsta. Själv. Så nu har jag hela dagen inplanerad in i minsta detalj. Först ska jag skriva här i bloggen, sedan ska jag plugga och skriva klart min historia. Jag ska sola på tomten i flera timmar och äta jordgubbar, för att sedan ta mig en dusch och åka i väg till stan. Där ska vi fira min morbror och äta på någon restaurang. Efter det ska jag hem till pappa och plugga matte.

image118
Hej då era jävla töntar

/Madde

Kommentarer
Postat av: en besviken sp2a

din jävla svikare, vi behövde dig på volleyboll så du kunde stå vid nät och smasha bollen!

2008-06-03 @ 17:57:19
Postat av: Mrs E

Svar: Tack för peppningen!

2008-06-04 @ 13:55:54
URL: http://viktochmat.blogg.se/
Postat av: Mrs E

Svar: Jo förmodligen vet jag allt det du sagt, men ibland behöver man någon som trycker på lite grann. Det där med träningen måste jag ta tag i. Det är jag alldeles för dålig på. Karaktären borde ju vara lite bättre oxå..men jag försöker ta en dag i taget.

2008-06-05 @ 15:42:18
URL: http://viktochmat.blogg.se/
Postat av: Mrs E

Nej, jag jobbar natt och skriver upp allting efter kl 12. Så därför blir det så att äpplena alltid hamnar först. Jag äter frukost när jag går upp, efter jag sovit, runt 2-3 någon gång på dagarna.

2008-06-06 @ 00:01:00
URL: http://viktochmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0