Jag är känd för mina namedropparskills

Jag och Pappa Meta sitter och tittar på matchen, delar på ett paket Rågfras när Pajam (den benådade brodern) äntrar rummet.

Han:"Vad heter den där killen som är med i Sin City?"
Jag:"Bruce Willis"
Paje:"Nej, han som är med i King Arthur också"
Akhlikla:"Owen Wilson"
Narmaloo:"Aa just det."
...
Fule fan:"Nej, han har ju den där näsan"
Pimpleface:"Vadå, så han i King Arthur har ingen näsa? Eejit!"
Elefantkuknacke:"Nej, han komikern med krokig näsa."
Snearm:"Gerard Depardieu"
Pajam:"VAA! Nej? Britten, som är med i King Arthur och Sin City!"
Parisa:"Owen Wilson"
Pajam:"Det är han han i Zoolander..."
Parisa:"Ja, just det."
Pajam:"Så vad heter killen i King Arthur?"
Parisa:"Owen Wilson"

Tack Google. Fuck Macho (trodde han hette Mahmoud tills jag googlade det med. Vet att ingen förstår, jag rekommenderar Google).

Parisa - Han hette Clive Owen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0