Someone peed in your mother

Jag gör listor, till allt. Jag har gjort listor på låtar och artister jag vill lyssna på, filmer jag vill se, ställen jag vill besöka, folk jag vill träffa, vad jag vill hinna med att göra under en viss period m.m.

När jag var en liten flickis brukade jag sitta på sängen i mitt rum med ett anteckningsblock och lyssna på radion. Jag skrev ner vilken tid, kanal, artist och låt som spelades och arkiverade sedan alla papper när jag hade tröttnat.

Jag brukade skriva ner alla olika reklamer som spelades mellan tv-programmen för att sedan pricka av hur många gånger de visats under en dag, en timme osv.

Jag gör inte listor där jag ordnar innehållet efter vad jag föredrar eller vad som är bäst utan det är i sånt fall kronologisk ordning. Halvt onödigt, alltså. Nu när jag skriver det här börjar jag misstänka att jag kanske har en släng av kontrollmani. Fast det kanske är lite överdrivet?

Parisa

Kommentarer
Postat av: Anna - fashionandphoto

Tack :)

2008-06-21 @ 12:19:27
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0