Turkarna badade inte ikväll

När jag kom hem var jag täckt i grillolja, gräsfläckar, Cola och vattenmelonsfläckar. Imorgon (läs:idag) ska jag på SATC-premiär med Madelene och Jugs, så det håller ju inte. Måste vara någorlunda fräsch.

Fyller badkaret och laddar upp med massa skit. Deep cleanser, cleanser, peeling, ansiktsmask, porplåster, stabilizer, peeling, schampoo, hårinpackning, leave-in conditioner, Venus (okej nej, använder pappas Fusion), iPod, chicklit och mobil. Klart.




2,5 timmar senare och russinliknande, men väldigt väldigt mjuk, hud stiger jag ut ur badrummet. Stämningen är hög efter en, till hälften, uppdrucken rysk fulvodka kombinerat med Schweppes - for the more sofisticated you? - och en bra match. Jag hade ingen aning om vilka som hade spelat eller hur det hade gått.
   Men när jag går förbi vardagsrummet och ser Jihde snacka i sin EM-studio/kyffe och hör bilar tuta frenetiskt i bakgrunden reagerar jag direkt med ett "Kul för turkarna."

Det är lustigt, sånt där.

Parisa - looking for a band today är faktiskt likt looking for a better day. Och Milla, jag smörjde in mig ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0