fuck you right back

Helgen har vart mys. I fredags var jag och Amy hos sebbes (my bf) kompis Victor H och chillade med bira  och wigga-kepsar.

Idag for vi till Waxholm för att införskaffa en ny bil. Den va trevlig :). My brotha from the same motha övertar vår andra och jag ska tvinga honom bli min natt-taxi utan taxa helst (vilket typ aldrig kommer inträffa).
Mamma som inte är den vassaste bilisten (trots sina dryga 30 år vid ratten) körde mig från landstället till fotbollsmatch i Sätra. Mamma som i nya bilen är ungdom på nytt verkar alltså inte komma ihåg att man blinkar innan man byter fil, och vi hör ett TUUUUUUUUT bakom oss. "Oj, fan" sa Mamma.

Vad som oväntat inträffar därefter är att bilen för upp brevid oss, och de e inte någon stressad trebarnsmamma påvväg hem från skärgårn. Det är 4 "Vato Loooocos" med tatoos lite härovar.
Jag kör inte men det är jag som får gester som drar med handen under hakan vilket vi vet betyder typ "jävla idiot" och fingret mot sidan av huvudet liknande "du e dum i huvet". Jag sitter bara och glor medan Vaton leker gangzta. Grejen är också att allt riktas till mig, eftersom mamma kör och ser ingenting.
Avslutande pekar han FUCK YOU till oss. Då för de vara nog, jag kokade och drog upp handen och fingret och pekar tillbaka så grovt jag kan och använder min farligaste min som säger att jag också kan vara det om jag vill. Vi svenskar har också power. Ingen kom till skada av min mammas ynka misstag så gå och stoppa upp det fula fingret i din röv.
 IN YOUR FACE !

 Milllsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0