Grattis till mej!

Idag så har jag namnsdag med namnet Linn, ingen av mina vänner förutom Linn har grattat mig, no big deal! Min farmor, mamma å pappa har iaf grattat mig, tack för det.

Men apropå namnsdag så vet jag en som blev riktigt sur när hennes egenligen väldigt oskyldiga föräldrar inte hade sagt grattis än (kl var ca 15.00). Jag tänker inte nämna namnet men det börjar på C och sedan så slutar det med amilla.  Hon ringde dem och gav dem en regäl utskällning och jag menar det! sedan därefter när dem kom hem fick dem en till, det var faktiskt lite pinsamt att sitta därimellan. 

Men därimot så kan hon glömma min födelsedag haha'

Men jag förlåter dig Camilla!


Linni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0