haha

Jag sitter här och garvar för mig själv! det e så att Martin Kellerman, han som skriver Serien om hunden Rocky i bla annat DN och Café har sommarställe på samma ö som jag bor på. Jag vet det e sååå jääävla coolt, skriver autograferna senare!

Han har skrivit världens roligaste serie om jusst så det går till när ungarna eller ungdommarna ska in på fastlandet! Bussarna går ju inte särskilt ofta, ca 1 gång i timmen eller mindre!

Istället så är ungdommarna duktiga på att lifta på färjan å det låter sjukt men det e det inte i själva verket! det finns faktiskt inga farliga människor på denna plats! den enda som tror det är Parisas mamma som säger att det kan finnas sekter på sådana öar! tro mej, jag har bott här permanent sen jag var 6 år har aldrig sett skymten av en sekt och absolut inte av en (in)sekt.

Jag har gjort en liten cover på en relativt känd fjortislåt och min version är mycket bättre:
Alla som inte bor på ön, ÄR VÅLDTÄKTSMÄNN!!

Martin har iaf råkat ut för en liten liftande tjej och det som är otroligt roligt att jag exakt vet vem det är,  det är nämligen så att min kompis mamma har varit med om exakt samma grej och med exakt samma person, det tycker jag är väligt roligt som sagt.....

image69
(min scanner var tyvärr inte så bra så den blev lite suddig)

LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0