Inatt gjorde jag ett val


Som ni då vet så sov ja hos madde. Eftersom att det var en stor säng så fick både jag och madde och hennes hund Singa beer sova i samma säng. Obsevera att han endast heter Singa.

Jag hade lyckan att få sova mellan dem båda två. Singha valde att ligga väldigt tätt intill mig och eftersom att han är den enda killen som har velat gjort det.... haha så har jag ändå tänkt att det kanske ändå är en hund  man ska välja. Ju fler timmar som gick flyttade jag närmare och närmare madde och singa följde naturligtvis med i takten, så när vi vakna låg vi alla tre i ena änden av sängen.

Eftersom att Singha är en amstaff (sk kamphund) är många rädda för honom men egentligen är han världens snällaste hund som skulle användas som redskap i terapi för människor att tappa skräcken för just kamphundar!

Jag har kommit på att alla sinnen som han har är så som man vill att en pojkvän ska vara!

+Han är världens snällaste, samtidigt  är folk är rädda för han så och det leder till att han kan skydda en från alla faror... precis som en pojkvän ska vara!

+Han är alltid glad när man kommer hem!

+Han klagar aldrig  och man slipper förhören! om man kommer hem sent på nätterna!

+Man slipper höra på allt skitgrabbsnack som man egentligen inte vill höra!

+Man slipper alla onödiga schaffs! (vet ej hur det stavas)

+Detspelar ingen roll om man har dålig andedräkt eller luktar svett!

+Eller tar hem 20 tjejkompisar och ska ha tjejmiddag!

+Behöver inte vara orolig för att han ska vara otrogen, iaf inte med en människa!

Men sen så finns det ju andra delar som kanske inte är lika positiva!

-Han är en hund jag är en människa..... alla bitar går inte riktigt ihop där!

-Hur romantiskt är det att behöva ta ut han på en kiss och bajspromenad!

-Eller framförallt plocka upp skiten i en påse efter honom!

Jag har övervägt lite och har ändå kommit fram till att det är bättre att para ihop sig med samma art!

Sorry Singha du förblir min bästa vän men inte min pojkvän!



image108
                                                  En Singha wannabe
Linn


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahaha!

2008-05-28 @ 19:46:43
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se
Postat av: Parisa

Det är riktigt mysigt att sova med Singha, särskilt när man vaknar mitt i natten och upptäcker att han har brett ut sin fulländande kropp rakt över en, det är tungt men oj så mycket kärlek!

2008-05-28 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0