m(on)day

Inte direkt särskilt on kanske.. Spelat match(fotboll). Tänk att vi spelar lika länge som vilket champions leauge-lag som helst, 90 minuter.. Man blir riggat trött alltså. men jag måste också tillägga att man känner sig rätt nice efterråt, såhär en timme efter då man duschat, sitter i myskläder och bara slappar.

I väntan på PB (prisonbreak för alla noobs), sitter man här vid datan, tänker på matten, spanskan och datakunskapen jag borde ägna denna lilla gyllene stund till.. Men längre än dit är det bara min pluggis-del av hjärnan som vill..(vilken inte är så ubergigantiskt).

Det var en halv-avlagare som ställde sig tillräckligt nära för att hota lite av min integritet idag i väntan på bussen hem. Jag trodde han skulle sluddra nåt om världens undergång eller liknande men han sa med klar röst "Hej. Hur är läget?"
Lite positivt förvånad sa jag bara likgiltigt som om jag svarade min kära mor på tilltal "bara bra" och gick lite längre bort. Vad dum jag är, kunde faktiskt frågat detsamma.
2 minuter senare tappade han sin öl på marken. Vilken "tur" att han hade ett till 6-pack i systemetpåsen brevid..

/Millz

Kommentarer
Postat av: HetaHannah

fin blogg!! =)

2008-05-05 @ 21:48:42
URL: http://hetahannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0