Sawadii Ka

Japp ännu en dag närmare sommarlovet och idag har det verkligen känts som sommar :D

Ja började dagen med att skriva nationellt prov i matte... fun,fun,fun. Har nog aldrig gjort något roligare i mitt liv = Mitt liv har inte innehållit så många roliga stunder. 
En positiv sak med matteprovet var att man fick gå när man var klar och jag blev klar 9.40. Sweet, hela dagen framför mig, The gang went to Lilla bangladesh och tröst åt, så jävla gott!

Sedan så träffade jag min kära vän Linn, Kan man ha ett snyggare namn?? Jag tvivlar på det iafall!

Vi hade bestämt oss för att vi skulle ut och rida. Jag är inte direkt den där perfekta ridtjejen men har beslutat mig för att ta an aktiviteten. Hästskräck terapin började genom att hämta de stora monstrena i hagen... jag höll typ på att bli övertrampad 50 gånger.. men som sagt, the life must go on!

Vi red i flera timmar.. jag syftar så på hästarna men ni får tolka det som ni vill. Det var underbart väder och medan vi solade och njöt fick hästarna kämpa sig svettiga och trötta... MOHAHAH. Ge igen för skräcksituationerna.

Därefter så gick vi och hade picknick på vår underbara ö! det är verkligen det, kanske inte på vintern då alla människor går i ide, men när det börjar gå mot summertimes! Därefter när solen började bli trött och ge sig iväg för att sova så drog vi hem till mig, där vi nu sitter å häckar!

puss å kram, skumbanan!




image65

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0