Tuttlisan

Igår var jag och min kära vänner från högstadiet, Rebecca och Mickan, och fikade i Gamla stan. Vi åt glass på ett jättemysigt glasställe. (Där alla Tyska och japanska turister hänger om somrarna). Jag åt Citronsorbet och nougattryffelglass (nåt sånt).

Mickan åkte hem lite tidigare än oss, och efter att jag och Rebecca suttit och pratat oss igenom livets problem en stund, så bestämmer även vi oss för att ta oss hemåt. I trappan ner till tunnelbanestationen i Gamla stan ser jag dock något som får min blick att frysa till is, min kropp att rysa av förfäran...

Två verkligen ASstora tuttar sitter på en liten, liten kropp. Denna varelses meloner guppade som bojar i vattnet när Birka Paradise tuffat förbi och orsakat flodvågsliknande vågor. Stela var dom också. De guppade, men var ändå som två för hårt uppblåsta fotbollar. Hon har på sig en väldigt tajt, svart klänning, men det hon verkligen inte hade på sig var en BH. Under klänningen står hennes nipples ut som två Baguetter.

Jag och Rebecca fick panik och skyndade oss därifrån, bort från monstret!

Fy fan, operera för i helvete inte tuttarna!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0