En stund av någorlunda allvar

Just nu känner jag mig riktigt förbannad. Jag har försökt logga in på blogg.se sedan 07:30 imorse, utan framgång tills nu, uppenbarligen.

Det ska bli skönt med det stundande bytet och få slippa den här domänen, överbelastad av modebloggar och "lite om mitt liv"-bloggar skrivna av 13-åringar med Blondinbella-ambitioner.

Shit! Tänker ni nu. Vart ska Parisa? Vad ska vi göra?! Oroa er inte, jag lämnar er inte törstande efter mer när jag själv sitter med en dunk nyponsoppa och häller i mig. Men mer om det sen. Jag gillar inte att ta ut saker i förskott.

Däremot känner jag att det kan vara dags att nämna festen ikväll som jag har preppat för hela morgonen, även det utan framgång. 1000apors halvårsfest på restaurang 1900. Någon som ska dit?

För en dryg månad sedan pratade jag och Madelene om just den här festen. Vi klurade på hur vi skulle kunna komma in och vi smidde hemska planer. Det fanns inte mycket vi skulle låta komma i vägen. Skamligt få saker, faktiskt.  

Se hur ödet spelar mig i händerna! Fantastiskt!

Förberedelser

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0