Han har en egen bil. Och blå byxor.

Jag har börjat fundera en del på vad jag ska göra när jag har tagit studenten. Jag ska jobba ett år och sen har jag tänkt börja plugga. Det tar emot att tänka på vad jag ska välja för linje på universitet. I min situation just nu är det bästa jobb jag kan tänka mig att ha kassörska, vilket min pappa kallar "monotont och hjärnlöst". Samtidigt vill jag inte gå en flerårig utbildning för att tjäna 20-25 000 i månaden som mest. Då jobbar jag hellre med följande, trots att det innebär att byta ut en avancerad glödlampa.



Parisa - Jag missbrukade zoomen till det yttersta för att få till denna paparazzibild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dom där jäklarna kännar ju så bra som upp till 30000/mån efter ett par år, och det utan speciellt mycket utbildning.

2008-09-21 @ 21:14:05
Postat av: Anonym

kassörska är allt .. förutom kul. irriterande kunder, utskällningar, varor som inte har pris, och slitsamt för axlar å leder! =)

2008-09-22 @ 11:01:51
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vid första anblick kan man få för sig att står med en boll och siktar in i sin lilla skåpbil, en lek som han kommit på själv. Men nu vet jag bättre... Tack för ordet.

2008-09-22 @ 11:27:10
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0