MILF på NK

Igår körde vi förbi en kvinna med barnvagn på gatan och min pappa skrek "MILF!". Det störde mig djupt men jag sa ingenting mer om det just vid det tillfället, jag hoppades att jag hade hört fel.

Imorse:
Mehdi:"Sa du att det finns såna där MILFs på NK?"
Jag:"Va?!"
Mehdi: "Ja, du sa väl det igår?"
Jag: "Är du störd, eller? Varför skulle jag säga det till dig?"
Mehdi: "Det är väl inte så konstigt! Jag vill bara ha såna där MILFtofflor."
Jag: "...Du menar flipflop?"

Hur kunde min pappa blanda ihop flipflop med MILF?
Borde jag ha låtit honom tro det, för att se fram emot en del roliga situationer då pappa eventuellt skulle fråga efter MILFs på skoavdelningen på NK?
Vet han egentligen vad MILF betyder och försöker vara rolig?
Hade mamman på gatan igår flipflops eller var hon helt enkelt en hot mama?

We'll never know.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0