Karlavagnen nästa

Linn och Madde läser Millenniumböckerna och några andra deckarromaner, trots att det inte är deras cup of tea. Camilla läser "Tillsammans är man mindre ensam" med Anna Gavalda, vilket blev en bra film med Audrey Tautou.
Jag har inte läst en bok som producerats under de senaste decennierna på flera månader. Nyligen var det "Jane Eyre" av Charlotte Brontë och nu håller jag på att avsluta "Förnuft och Känsla" av Jane Austen. Jag läser alltså samma sorts böcker som min mormor läste när hon var i min ålder, fast många många år senare.

Är jag en kärring?



Parisa

Kommentarer
Postat av: Just me

I så fall kan vi bilda klubb.
"Svindlande höjder" - Emily Brontë.

2008-04-28 @ 22:30:02
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com/
Postat av: Parisa

Det här är ju sick. Reserverade den på bibblan igår...

2008-04-28 @ 22:54:14
Postat av: Just me

Sick, var helt klart rätt ord att använda.

2008-04-29 @ 22:06:53
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0