Jag har stora visioner.

Vore det inte bra med en maskin som kunde mäta smärta? Hur smärta uppfattas hos olika personer och hur hög nivå av smärta man känner. Jag sitter och tittar på Kroatien - Tyskland och jag tycker verkligen att det skulle kunna behövas. Sen vore det kul att få svar på:

Vad gör ondast? För en kvinna att ha mens eller en man att bli sparkad mellan benen? Har en man någonsin lika ont som när en kvinna föder barn?

Jag skulle aldrig behöva höra "Men det där var inte så hårt" från mina bröder och förhoppningsvis sluta säga det till folk.

Försäkringskassan skulle inte behöva punga ut pengar till "Ulla-Britt", 57, Haninge för hennes arbetsskada efter år hos Svensk Kassaservice, a.k.a. afterwork. Det skulle inte vara några artiklar i Metro med en stor bild där Ulla har blivit tillsagd att "se så ledsen ut som möjligt" och det skulle inte finnas en stor rubrik som löd "Jag har så ont så jag knappt kan ta mig ur sängen - får inga pengar". Ulla-Britt. Man skulle kunna tro att du blivit van. Bakfylla. Det är vad det är.

Då skulle det hållas käft. Frågan är om det skulle vara så roligt.

Parisa - Så här i efterhand märker jag hur jag glider ifrån ämnet och missbrukar citationstecken.

Kommentarer
Postat av: WillefettmedG

Eru bränd eller? Troru mensvärk är lika farligt som en pungspark? Tror du seriöst en kvinna skulle kunna gå omkring i en vecka med känslan av att man blivit sparkad mellan benen, herregyd parisa..

2008-06-13 @ 01:33:25
Postat av: Parisa

Du ser! Vi kommer aldrig att få veta!

2008-06-13 @ 15:32:41
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0