18 and life!

Överskriften är snott från vår klasskamrat Johans MSN namn. Och visst känns det så skönt att titta på den. Läsa den om och om igen.

Min födelsedag var jättemysig. Släkt och några vänner samlades hemma i BålstaCity, där vi avnjöt smörgåstårtor och vackert väder. Presenterna var jävligt uppskattade kan jag säga. Camillas och Parisas jättefina Lush tvålar + badbomb (alla vet väl att jag älskar Lush), och Linns KissoBajs.

Än så länge var allt frid och fröjd. Ända tills...

När vi satt där allihopa, finklädda, glada och förväntansfulla (iallafall jag), så fick Linn en otroligt briljant idé! Hon skulle berätta en liten rolig historia om sin present: Det var nämligen så att hon frågade mig vad jag önskade mig i födelsedagspresent. På skämt, även om det inte var särskilt roligt, så svarar jag att jag "vill ha en bajskorv i munnen". När detta utspelade sig så hade Linn alltså redan köpt sin present till mig, och tyckte därför att det var jätteroligt med mitt svar. Det tyckte jag också. Tills hon besrättade historian inför HELA min släkt...

image67


Och juste, jag är myndig!

/Madde

Kommentarer
Postat av: cg

Haha en såndär kissdroppe vill jag ha :D

2008-05-15 @ 23:17:25
URL: http://vivalac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0