Bella är mitt samvete

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska sluta snurra runt så jag kan hänga upp kläderna. Ett måste, om man vill ha rena kläder. Det har blivit lite av min nya grej, jag försöker ha rena kläder, så ofta jag bara kan.

Jag surfar (hoho vad jag är cool) på internet och läser olika bloggar. Jag börjar med favoriter som Alex, Calle, Kling och Katrin och så långt så gott.

När jag har läst de mer erkända bloggarna går jag in på en blogg vars adress jag inte har sparad, utan skriver in varje gång för att undvika att bli upptäckt. Jo, jag läser Blondinbellas blogg.

Varför? Blondinbella/Isabella är så jävla jobbig. Hon älskar sig själv och har såna lysande framtidsutsikter och hon är så jävla käck och gör allting rätt. Hon pluggar tydligen två timmar om dagen, jag pluggar två gånger i veckan. Jag hatar henne p.g.a. hennes brist på självinsikt och för att hon är arrogant. Men fan, vad skönt det vore om man var lika sjukt "driven". Hon får bara inte få bättre betyg än jag, tänker jag direkt, fast jag är övertygad om att den chansen är lite borta eftersom det är skolavslutning om mindre än en månad.

Du vinner den här gången, men nästa gång tar jag dig.

Parisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
ville bara önska en härlig dag
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-14 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0