sweet!

Snyggingar!

ja nu har skolan börjat igen och det som sågut som ett break gick lika fort som maddes förmåga att tappa bort saker.... sry madde!

vi hadde det mysigt på seglingen och var runt lite överallt i skärgården. Jag kan säga att jag lev så jävla rädd en gång att jag både höll på att tuppa av och att kissa på mig.. my goodness!

Vi låg i Sandhamn och alla i min familja hade gått å lagt sig utom jag å madde som hade träffat en i våran klass. Det började ringa på en telefon i "köket". Precis när jag skulle gå dit å stänga av ljudet kommer det en stor dunkandes man ner precis framför ingången som var täckta med genomskinliga luckor... och skojja inte jag nästintill ordagrant kissa på mig! Ett tag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra å tänkte hur ska jag få den här fulla människan från båten. Madde min SÅ KALLADE LIVVAKT kastade sig in i hytten i tro om att han var där för att det var vår domedag, han skulle skjuta oss. JAg sprang in till mamsen å pappsen och började skrika att det var ngn påbåten, tog ett tag att få liv i han och jag hade lyckats skrämma upp honom mer än mig själv eftersom att han inte fatta vad som pågick. Men som mannen i familjen var han tvungen att ta täten.

När han öppnar luckan visade det sig vara pappas kompis som hade partat en del! Lika lättad som jag var var även min svarta mördarlabrador!

Så kan det gå om man är vaken för länge på nätterna i den stora idylliska skärgården!

Måste bara säga att vi var ombord på en motorbåt som var hur stor och fin som helst! bara i den lilla delen i aktern hade den en bastu för 14 Pers!  Upplever man det riktiga båtlivet? låt mig tänka på saken....

image62

Linni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0