En vän bad mig utradera Blondinbella. Inte riktigt, så.

Jag satt i all godan ro i mitt kök och provade nya, beställda skor. Jag har enorma fötter så det är ett ganska känsligt ämne. Telefonen ringer, det är min svägerska. Hon säger att jag ska kolla Calle Schulmans blogg. Men hon kan inte hejda sig utan berättar och jag bryter ihop. Jag glömmer mina stora fötter och mina stackars grannar.

Mitt namn i fetstil på en av dem mest välbesökta bloggarna i Sverige, bara det måste vara en bedrift. Efter det går jag in här och vilket välkomnande! Nu återstår bara att kontakta Calle Schulman. Vågar jag kalla honom vid förnamn?

Parisa - Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Karin

Han har rätt. Det är en bra blogg. Fan också. Hatar när folk är bättre än mig:P Och 2 år yngre dessutom. Nej men. Grattis. Eller vad man säger.

2008-09-21 @ 22:03:03
Postat av: Per

Haha, tänk.., ibland så bara händer det.



Han känner dessutom Björn Gustafsson. Om du börjar blogga för tusenapor är chansen stor att du får möta honom.



Lycka till!

2008-09-21 @ 22:07:21
Postat av: andy

schulman eller va fan de heter, sicka jääävla idioter.. vem fan bryr sig om dem. missfoster är vad de är. gud va jag hatar den där schulman familjen, nollor!!

2008-09-22 @ 08:42:50
Postat av: Linda

Du är inte ensam om att ha enorma fötter ;-)

2008-09-22 @ 12:09:30
Postat av: Josefin

hej, kul med Calle S och lycka till!

tack för en bra blogg.

2008-09-22 @ 12:31:53
Postat av: Åsa

Du är verkligen superskön!

2008-09-22 @ 17:05:09
URL: http://ibristpaplats.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Har också stora fötter;) men det är bra, då är alla våra storlekar kvar på reorna, eller hur?

2008-09-22 @ 23:44:06
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0