Enligt piratkopian av "The Game"

Två killar i sena tonåren går fram. Jag står med mina vänner vid ett bord.

Det hela är noga regisserat, efter ett sista pep-talk vid pissoaren och ett antal öl bara för att stilla nerverna och bygga upp självförtroendet har de kommit överens. En kort, rund kille nickar bryskt till sin polare som för att säga "Brassa på av bara helvete!!" och polaren iförd skinnkavaj sätter igång.

"Ursäkta, men skulle du kunna tänka dig att bo i ett hus byggt av bildäck?"

När han inte får den väldiga respons han väntat sig ger han sin kompis en vilsen blick, så vilsen som man kan vara med mobilen fäst i bältet. Den andra killen går fram på plankan med sin fråga.

"Ursäkta, men ser jag ut att vara bög?"

Nej. Ja.

De vänder och går mot utgången.  Killen som misstänker sig vara bög klappar skinnkavajen lite lätt på axeln, de ska gå hem nu.

Parisa - Jag kommer inte in på bättre ställen än så. Det var iallafall ingen kroppsvisitering på det här haket, uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: jenny

godmorgon =)

2008-09-25 @ 10:37:59
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Kim Von J

ha en bra dag!

2008-09-25 @ 11:09:01
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Hannnah

Tänkte länka dig till min blogg. Är det ok? Tycker fler personer ska läsa dina galna tankar...

Jag blir så stolt när unga männsikor som du kan vara sig själva...

PUZZ

2008-09-25 @ 13:31:38
URL: http://distantdreamer1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0