Tidsfördriv

Jag ligger och lider igenom kroniska problem. Jag får tiden att gå genom att kolla på TV.

Förlossningsprogram med skrikande, gråtande kvinnor och "Push! Push!"
Fäller alltid en liten tår då kvinnan som någon minut innan skrikit "Ta ut skiten!" ler och påstår sig ha glömt bort all smärta inför åsynen av sitt nyfödda barn.

Bullshit där "Fuck" förekommer i varannan mening. Härligt.

Program om zeppelinare där jag bara tänker på hur kul det skulle vara att skjuta sönder flygplanswannaben.

Parisa

Kommentarer
Postat av: sussi

När du kom ut så sprang de iväg med dig, jag visste inte ens om du var en flicka eller pojke. De kom tillbaka med en blåsvart liten surviver som jag direkt blev förälskad i fast att din förlossning var den värsta av alla som jag haft, kanske just därför?

2008-10-01 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0