Det är aldrig nån jävel som håller upp dörrarna

Varje morgon vaknar jag av radion som går igång. Jag ligger kvar för att lyssna lite. Jag får bara in en station i mitt rum och det är Radio Stockholm. Stundtals bra musik, väldigt tråkiga radiovärdar. De enstaka gånger som man faktiskt tycker att det är underhållande avbryts sändningen oftast för ett trafikinslag. Ett galet ljud stoppar allting och man blir lite chockad varje gång. Antingen är det någon som går längs vägrenen eller ligger en hög med kläder mitt i vägen. Mycket spännande. Så pass spännande att jag alltid kommer för sent.

Det är alltid jag som missar 2,3 tåg som hade kunnat föra mig till skolan i tid. Jag vet inte om jag någonsin har gått lugnt och i tid till tunnelbanestationen för att stå där och undvika de andra på perrongen. Som alla andra verkar göra. Jag springer alltid och måste klämma mig igenom dörrarna på det mest livsfarliga sättet. Idag sa min fransklärare "Är du här, Parisa?! Vad har hänt?". Jag stod utanför klassrummet två minuter innan vi började, ren sensation tydligen.

Parisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

MISSA INTE ---> www.soodelicious.blogg.se !!

BÄSTA BLOGGEN EVER!! Vill du köpa märkes grejer? läsa om shopping,tips, skönhet och mer!!

DETTTA ÄR BLOGGEN FÖR DEEEJ!!!

2008-09-22 @ 15:25:46
Postat av: Emma

haha :) en mindre sensation, ja :)

tycker om din blogg :D hoppas det gick bra igår.

2008-09-23 @ 10:13:09
Postat av: jeanette

haha!

2008-09-23 @ 18:51:09
Postat av: AnnG

haha, åh, som jag känner igen mig :D

2008-09-24 @ 12:12:15
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0