Hej hopp!

Jag och mina kära kollegor inom denna blogg har varit lite dåliga med att uppdatera idag! Så vad ska vi göra åt den saken? Jo, vi ska uppdatera!

Jag såg den svenska klassikern Sällskapsresan idag. Den är HELT underbar! Jag måste faktiskt skryta med om att jag faktiskt kan i pricip ALLA repliker i den där filmen utantill, (huruvida det nu är bra eller dåligt får ni bedöma själva).

Den klassiska tönten Stig Helmer Olsson, den hypade norsken Ole, den hjärtsjuke Gösta med ett hett temperament, de två snygga singel bruttorna, och Alkisarna på jakt efter Pepes Bodega. Detta blandat med väldigt mycket "typiskt svenskt" gör denna film till vad den faktiskt är. BÄST!


image37


 


/Madde


Kommentarer
Postat av: Josephine

haha jag älskar den filmen, helt sjukt grym och går inte att tröttna på. :)
kommentera gärna i min blogg

2008-04-28 @ 20:15:36
URL: http://dynamitharryochvanheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0