sii

Det var längesen jag skrev och har visserligen inte gjort det många gånger.. hehe.
Därför fick jag mig en utskällning av araben och dvärgen, eller kan inte påstå att det var en utskällning utan det lät mer som ett mesigt pip från en nykläckt fågelunge.

Då är det valborg  imorn då och medans alla är ute och super skallen av sig så är jag och madde ute på en hälsosam seglingstrip. Jag pluggade till ett idrottsprov och det stod tydligen att det skulle vara bra att vistas i naturen, but why??

Det ska faktiskt bli väldigt mysigt och vi ska nå Finnhamn, Sandhamn, Strömma ( ligger nästan på fastlandet kan man säga så det blir att åka ut i skärgården :P) och till en vik någonstans på någon ö.  Efter resan kommer ni se hur jag och madde ser ut som två telletubbies i överlevnadsdräckterna.. haha det är en syn det kan ja lova. KAn avslöja att madde får ett jättestort ass... pimpassparadise! haha

Jag hörde verkligen veckan uttryck av en tjej igår som va 7 år. Hon gick och höll om en kompis och utbrast:
"Slippa skolan, å va med polarn!"
 hon va verkligen jättesöt!


image47

                                Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0