We will follow the Sun

Hejsan!


Detta blir mitt första inlägg som jag skriver för egen hand!
Vädret den här veckan har vart underbart, och ingen har väl kunnat undgå att få lite brun (läs: röd) färg i ansiktet? Själv har jag till och med besökt solarieöarna en gång den här veckan, så förhoppningsvis har jag fått lite färg i fejset.

Idag har jag vart ute och ridit i solskenet, firat min farmors 60-årsdag med en toaster från OBH Nordica, och grillat majskyckling och feta tomater på grillspett. Alltså en väldigt lugn men händelserik dag.




/Madde

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra lördag så här långt? :)

2008-04-26 @ 21:38:48
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Parisa

Vilken gullig sol, maddosh. Ser ut som du!

2008-04-26 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0