Måste klaga lite

Jag älskar att ha tre omprov i matte kvar till på måndag, och ett i Svenska. Ja, det är självförvållat, men ändå jäävligt jobbigt. Att jag har fått tillbaka mina problem med svanskotan gör inte saken bättre. Fem timmar satt jag igår på akuten i Norrtälje. När jag väl kom in, så gjorde de saker på mig som var väldigt smärtsamma, och jag tror inte att jag ska gå in på några detaljer. Men det handlar om knivar, var, blod och sprutor.

Det bästa med alltihop var imorse när farmor skulle göra rent såret. Det gjorde så himla ont och farmor var den som fick se hela härligheten. Några sekunder senare ligger vi båda avsvimmade på badrumsgolvet... Vilken syn... Haha!



Nu ska jag fortsätta mina mattestudier i min bekväma ställning, (jag kan inte sitta ner)...

/Madde

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj som fan! Jag är inte avundsjuk på dig...

2008-06-08 @ 09:03:11
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0