Har han string under dräkten?


Jag tränar på gym några gånger i veckan. Man försöker ju. Det kan kännas lite tråkigt ibland och det blir ofta så att jag skiter i det. Men, någonting som peppar mig till att besöka det gamla löpbandet och kolla The Days of Our Life är den svarte bögen. Han är så grym.

Han är medelålders, ca 1,80 lång, ganska kraftigt byggd, är skallig och har ringar i öronen. Han är iförd en tajt blå dräkt som är djup i ringningen i på bröstet och på ryggen. I midjan har han ett tjockt läderbälte (som de flesta gymmarkillar har, fattar inte varför) och jag misstänker ett gäng strumpor i skrevet.

Se denna man framför er och föreställ er sedan att han står och dansar samba på trappmaskinen. Trappmaskinen är en maskin där man står och trampar på två plattor och man försöker att inte nå marken, man går alltså i trappor. Den här, underbare, mannen står på de här plattorna med hög volym i lurarna och dansar på ett dramatiskt och graciöst sätt.

De som inte sett honom förr (folk som inte tränar ofta, han är där nästan varje dag) blir chockade och stirrar. De stirrar öppet, för de märker att han inte bryr sig. Han kör sin grej. För att han är så galet grym.  

Parisa                                                                

image4 Pedagogiskt, nuh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0