Lathund för uppsatsskrivning

Jag älskar att skriva uppsatser. Under tiden som jag skriver dem är jag antingen sjukt seg och disträ, eller så sitter jag och pepprar klyftiga formuleringar och chockar mig själv. Eller vad sägs om: "det enda som återstår är att ta bort Kina från snabbuppringning och lägga till -CP i telefonlistan". Min historielärare kommer att bli stolt, liksom jag är stolt.  (Jag fick sämst betyg på den här uppsatsen, kan jag ju berätta i efterhand)

Men det bästa är ändå att smyga in sköna grejer bland allt ordbajseri. Just ordbajseri , t.ex.
Jag hade lite tråkigt så jag valde att skriva in en underrubrik, det blev någonting såhär:

Analys (Quand tu fais de caca, mais avec des mots au lieu de caca)

Fri översättning: Analys (När du bajsar, fast med ord istället för bajs)

Det skulle min franskalärare gilla. Liksom jag gillar det.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0