Söndagssysslor

Jag förmodar att Camilla är och lirar match någonstans i Stockholms ytterkanter och äger med sina fot- och bollsfärdigheter medan Linn antingen cashar in pengar eller hänger ute på tomten och gör knutar. Madelene leker med bootylicious Klara (måste älska den där blöjrumpan) och Ida "Nasty Girl" (innehållet i blöjan). Parisa, då?

När det är fint väder ute blir jag alltid inspirerad att ta mig an olika projekt. Jag är inte typen som omedelbart rusar ut på närmaste gröna äng med en vårig klänning då jag saknar tillgång till vårig klänning samt grön äng, konstgräs räknas ej. Förra våren rensade jag i vårt förråd nere i the basement och denna vår har jag destomer att göra, då jag inte gjort ett skit under det här året som gått.

Idag : rensa ur och städa kylskåpet.

Är det inte lovely?

image18
image19

I min familj dricker vi inte vatten eller mjölk, eller vad nu den genomsnittlige arabsvensken har i sitt kylskåp. Vi släcker törsten med Gordon's Gin.

Gordon's Gin är ett utsökt, torrt gin med smak av anis, trä och rönnbär från det skotska höglandet. Kostar endast 349:- på närmaste Systembolag. Rekommenderas varmt! (KACHING!)

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0