The Average Hoe

Jag sitter hemma idag för att jag är ganska trött och sliten. Hemma, mitt på dagen, är det givetvis bara skit på TV. "Average Joe" går på femman och det är skrattretande. På ett dåligt sätt.

Ett gäng fula killar mot ett gäng snygga killar. De tävlar om en snygg tjej.

En kväll drar grabbarna ut och krökar och stöter på en massa tjejer och håller på med dem, sitter och hånglar m.m.

Tjejen blir skitsur! Hur kan det vara möjligt? Hon dejtar 20 killar samtidigt och kysser varenda en, dagligen och gärna. Hon har alltså inte någon deal med någon av killarna, de har inte sagt att de bara får träffa varandra. Vilken jävla hycklare! Alltså, jag sitter här och garvar. Bara garvar.

"They betrayed me". Hallå?! Borde inte varenda kille känna så mot henne eftersom hon håller på med alla? Sämst.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0