Västerbron bleknar i jämförelse

Igår åkte vi över till Brooklyn Heights där bostäderna är lika fina, mindre tätt byggda och till samma pris som på Manhattan. Vi var i Brooklyn Bridge Park för att se på Brooklyn och Manhattan Bridge som ligger ganska nära varandra. Vi gick över Brooklyn Bridge tillbaka till Manhattan.


Det blev ingen Staten Island Ferry, det var för mörkt och molnigt för det. Vi var i Union Square Park istället, där det var mer folk än vid dagtid som skatade, spelade fotboll, volleyboll och det var fullt med gatumusikanter som kommit till stan för att bli kända men står och friterar kyckling på KFC - vilket är vidrigt, gå inte dit - istället.

Idag ska till Upper West- och East Side, om gamlingarna orkar dra sig upp ur sängen. Imorrn fyller jag 18 år - men säg inte det till dörrvakten på Battery Gardens - och då ska vi upp i Empire State Building, efter det ska jag spendera minst 3 timmar på Forever 21, Herald Square.

Parisa

Kommentarer
Postat av: Susann Hedman Niemi

Grattis på födelsedagen min älskling! Jag saknar dig så det värker i hjärtat. Hoppas att du får en underbar minnesvärd dag. Tänk på mig uppe i Empire State Building. Alla hälsar puss och kram och varma gratulationer! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Adam tittar på dig och saknar dig. Mor och far har skickat ett paket till dig. Kram Mamma

2008-07-22 @ 18:29:41
Postat av: P&Z

Hej Parisa!



Grattis på 18-årsdagen i förskott från Mig och Puja.

Jag är såååå aviiis på dig som ska till Forever21....:P

Hälsa Allihopa!



Ha det underbart!



Puja och Z.

2008-07-22 @ 19:20:55
Postat av: William

Fan New York är en riktigt grym stad, finns ingen softare stad. Fortsätt njut och grattis! ;)

2008-07-23 @ 07:06:27
Postat av: Sussi

Hej igen! Vem är William? Vad är forever 21? Nyfiken mor

2008-07-23 @ 22:06:13
Postat av: William

"Postat av: Sussi

Hej igen! Vem är William? Vad är forever 21? Nyfiken mor"



Går i samma klass som Parisa

2008-07-24 @ 03:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0