Sex and the city - panik!

Sitter just nu och försöker få tag i allas vår gemensamma vän J, a.k.a. Jugs, för att bekräfta våra biljetter till SATCpremiären på lördag. Har ringt närmare tio gånger. Vet om att hon jobbar och inte kan svara, MEN! Måste se! Vill se nu!
 
Har sett trailern ett tiotal gånger, såg maraton på tv3 igårkväll och allt bara bygger på och på. Alla känslor kommer bara staplas på varandra för att explodera på lördag, åååh vilken gråt, skratt, lyckoballong och kippandes efter andan-fest. Kommer jag kunna hålla mig eller kommer jag vända mig till min gode vän fultank? Det här är en konstig känsla, jag kan inte göra någonting utan sitter bara här.


SF.
Telefonen.
SF.
Telefonen.

När den första Harry Potter filmen kom åkte jag buss till Heron City och SPRANG till biljettdisken, trots brist på kö, för att få tag i en biljett. Det var en månad kvar till premiären. Det här börjar bli galet. Nu ringer jag igen.

"...du har kommit till IQ-svar som tillhör..".

Fan.

Parisa

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: tack så mkt för din åsikt :) de flesta röstar på 2an hittills.



damn, jag hade också viljat se SATC imorn, men kommer nog vara ganska bakis, hähä ;)

2008-06-19 @ 22:02:30
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0