Ångest

Nu sitter jag med laptopen i knät och Tv:n på framför mig. Jag har två feta, underbara mackor bredvid mig som sitter och väntar på att jag ska sluka dem i fyra tuggor. Jag har en stor flarra vatten, iskallt. Allt känns skönt, jag mår bra och är inte särskilt arg över någonting.

Jag lyfter huvudet från att spela "Skissa och Gissa" (beroendeframkallande) och tittar ut genom fönstret. Idag möts jag inte av ett trettio-tal blattar som försöker döda varandra med bandyklubbor utan utav klarblå himmel, grönska och eftermiddagssol. Tyvärr erbjöd den senare synen nästan samma mängd ångest/rädsla som den tidigare.

Varför känns det inte bra att bara dega inne när det är varmt och fint ute? Vi har stekt i solen idag och blev till slut lökiga och uttorkade. WTF! Nu borde jag få sitta inne och äckla mig.

NU! Surfa på Betsey J. och sukta, sukta, sukta. 12, 48 kr kvar på kontot.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0