Det sitter en häxa där uppe, mamma!

Folk sitter på sina balkonger och njuter av solskenet. Vissa har vågat sig ut och sitter på någon bänk med bleka ben iförda jeansshorts som borde ha kasserats för länge sedan. Andra håller sina barn sällskap i sandlådan.

Det de har gemensamt är att de är mina grannar och de har alla fallit offer för Skrattet, Skrattet med ett stort S. Mina vänner kan intyga om att Skrattet stundtals kan vara skräckinjagande och verka diaboliskt. Idag är en sådan dag.
Jag skulle inte bli förvånad om mina grannar har ringt polisen i tron om att jag har blivit överfallen, galen eller ska verka hämnd för alla de pinsamma stunderna i hissen.

Orsaken finner ni här och här.

Parisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0