Ett försvarstal

Jag skulle dra och träna imorse, gick upp 08:00 (!) och satte på mig mina fula träningskläder som luktar mögel. Jag tog mina joggingskor vars gel som ska verka stötdämpande har stelnat och begav mig mot hallen. När jag skulle sätta mig på min lilla hallsoffa möttes jag av den här synen:

image77

Tisdag? Är inte det idag? Jo.
20/5? Är inte det idag? Jo.
Mellan 06.45 och 10.00? Är inte det nu? Jo.

2 timmar senare

09:50: Det är ju den 21/5 idag! Det är onsdag! Nu måste jag (läs:
pappa) betala för ett nytt besök och jag har suttit här i två timmar och väntat på en skorstensfejare (vilket sorgligt yrke). Aja, sju inlägg, nu åtta, är inte fy skam.

Parisa - inte lika censurerad som ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0