Sovdags

Vi ligger i ett nersläckt rum och hör flaggans vajer slå mot flaggstången och vi är trötta. När man är trött uppträder man olika.

Madelene ligger på golvet och jag och Linn ligger i hennes säng. Madelene tycker nämligen inte om att sova intill människor. Sjukt, men sant.

Madelene tycker att jag och Linn är skitirriterande och har just fyllt 18 (grattis pussy) leker lite mogen och vuxen och säger åt oss att vara tysta och har en timer på mobilen som bestämmer hur länge vi får hålla på(!). Linn är helt galen och spottar sig själv i ansiktet, gör akrobatiska rörelser och lite annat skönt som man vill att ens sängkamrat ska göra.

Mitt i all hysteri, som jag givetvis hakar på, säger Linn:
Om man ska irritera Madde, då ska man inte fråga "Är du vaken?" man ska bara prata om henne.

Okej.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0