Valborg

Idag läste jag i Aftonbladet att Mariapol var fullbelagt på valborgskvällen och att de intagna var i allt lägre åldrar än tidigare. Börja tidigt, det är bra. Som tur var så känner jag ingen som fick vakna upp på Maria Ungdom, såvitt jag vet, så jag bryr mig inte.

Jag, däremot, hängde ute på Wärmdö från den sena eftermiddagen till den tidiga kvällen. Jag var på (Ca)Millas landställe med Amy och Sebb"an". Vi grillade korv och hamburgare och det var mys. När vi skulle elda blev jag galen i elden och ville aldrig att den skulle ta slut, det var sjukt vackert.

Visuella hjälpmedel:




Camilla och Amy


När allt som möjligtvis hade kunnat eldas upp i närheten var slut, tog jag på mig ansiktet och vi drog in till stan. Vi var på en fest där vi fyra var de enda som dansade, och det är lugnt, för vi gjorde det bra.

Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0