Fortfarande törstig

God morgon! Jag avnjöt en liten sovmorgon och sitter nu och kollar på "Akutmottagningen". Vidrigt program, men jag har svårt för att dra blicken ifrån det. Blandningen av småbarn vars lemmar fastnat i leksaker och män som på något sätt har fått spikar genom hela ben är svårslagen.

Igår kväll var helt underbar. Ett fantastiskt gäng som jag skulle kunna sitta och lyssna på i timtal. Vilket jag även gjorde.

Jag fick höra av Farzad att jag är städad. Först blev jag glad, det låter som ett bra betyg i mina öron. Efter det jag blev kallad för tönt av flera personer, däribland mina vänner, för att jag drack närmare tio glas vatten. Jag antar att städad inte är någonting önskvärt, jag ska sträva efter att vara skitig nästa gång.

Vi gick vidare efteråt med Farzad, Ramin och Soran bl.a. till Laroy där jag drack mer vatten.
Kom hem först när tidningsbudet var den enda person jag såg på en 1-kilometerspromenad. Det är ett gott betyg.



Klart lite annat slank ner också, därav vattnet.

Parisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0