Nej, han är inte singel

Igår fyllde min storebror, Pajam, 21 år, tyvärr var jag inte med på middagen de höll i. Men grattis! Förra året köpte jag ett par - för mig - svindyra skor till min bror. Vad fick jag när jag fyllde år? Ett gäng vita blockljus från IKEA. Det var inte ens doftljus.

Det här är vår äldsta bror, Puja. Han har trappat upp sin stil till en ny nivå, känner jag. Eller, ni med mentala förhinder kanske anser att han klär sig sämre. Upp till var och en, tycker jag själv. Ni har nog uppfattat min ståndpunkt.


Före


Efter
Parisa

Kommentarer
Postat av: jos

Jag gillade iofs hatten, den häjde pimpfaktorn som varenda medelsvensson desperat vill uppnå. Take back the hat!

Jag gillar din blogg med, du är subtilt rolig, det är en konst bara det. Jag är asbra, du gillar mig.

2008-10-02 @ 12:43:56
URL: http://joseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0