Gröper ur min värdighet, kallas det för.

Jag söker jobb just nu för att jag tycker om att ha pengar, jag tycker inte så mycket om att tjäna pengar men jag tycker om att ha pengar till mitt förfogande för att spendera dem. Så ligger det till.

Jag är inte klar med gymnasiet och jag har inte haft så många meriterande arbeten. Jag får bara tag i skit. Jobb som vem som helst hade klarat av, helt enkelt.

Det mest troliga arbete som jag kan få tag i, i nuläget, stavas krokimodell.

Jag ska resa bort om en månad och lite extra pengar skulle sitta fint - Sangria! - just då och fram tills dess och efter det. Ska jag ringa dem?

Parisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

De söker vikarier annars till Pocketshop på Arlanda, men det kanske kan vara tufft och gå upp så tidigt, MEN det tar 20 min o åka från t-centralen till Arlanda med Arlanda express som de står för :)



Z

2008-09-10 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0