Hyvää Huomenta

"Victoria Tolstoj, motherfucker!"

Pappa är på fint humör denna söndagsmorgon och det är faktiskt jag också. Hårdkokta ägg, färska fikon och ett förjävligt framträdande i Nyhetsmorgon.

Vaknade så där härligt så att man ligger kvar en stund, småleende, och reflekterar över sitt liv. Då hade jag inte mycket att tänka på. Istället för att gripas tag av det sorgliga i det faktumet föste jag undan det någonstans och började tänka på om det inte är dags att plocka bort de självlysande plaststjärnorna jag tryckte upp i taket för 10 år sedan.

Alltför stort projekt. Varför inte springa till datorn och lusläsa varenda blogg i favoritlistan? Vi gör det.

Parisa - Finska är ett underskattat språk.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

skönt att vara på bra humör :)

2008-09-28 @ 15:10:40
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Kim

säg vilka dina favoritbloggar är?

jag behöver nya!



2008-09-28 @ 20:38:11
Postat av: Kalervo

Jag kan lära dig mer om du vill!!!Min lilla prinsessa...

2008-10-01 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0