Jag snyltar


Bland tygpåsar i Stockholm introducerar jag papperskassens återkomst. He he.

Som  vanligt sprang jag till tunnelbanan en morgon - verkar vara allt jag gör - men den här dagen stod en stackare och delade ut de här gratispåsarna med innehåll som mineralvatten och annat skit jag inte hade köpt men gärna får.

När jag var på väg att gå mot tåget avslutade han vårt möte med ett "Glöm inte att komma till Coop Forum!". Nejnej, sa jag då.

På perrongen vimlade det av små blå kassar. Men jag kände mig ändå speciell. I tåget, när alla började rota runt i sina kassar, avvaktade jag med ett leende. Med vetskapen om att jag aldrig kommer att besöka detta Coop.

Varsågod? Tack.

Parisa

Kommentarer
Postat av: Patrik

söt.

2008-09-28 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0